Naprawa Powershift DSG S-Tronic CVT MultiTronic regeneracja automatycznej skrzyni biegów


Profesjonalna realizacja naprawy

Gwarancja

Atrakcyjne ceny

Naprawa Powershift DSG S-Tronic CVT MultiTronic regeneracja automatycznej skrzyni biegów



Spośród wielu realizowanych w naszym zakładzie centralnym usług,

naprawa Powershift DSG S-Tronic CVT MultiTronic

nabiera coraz większej popularności.

Skrzynia taka wraz ze sprzęgłem i sterownikami umożliwia praktycznie niezauważalną z punktu widzenia kierowcy zmianę przełożeń. Ma to miejsce podczas podawanego cały czas obciążenia, dzięki czemu zmiana następuje płynnie i dla kierowcy komfortowo.

Jeżeli przypuszczasz, że

naprawa i regeneracja automatycznej skrzyni biegów

Twojego samochodu stanowi konieczność zachęcamy do wybrania podanego na naszej stronie numeru telefonu i kontaktu ze specjalistami, którzy udzielą szeregu dalszych informacji.

Korzyści wynikające z naprawy i regeneracji skrzyni biegów Powershift DSG S-Tronic CVT MultiTronic



W naszym zakładzie centralnym od wielu już lat naprawiamy i regenerujemy różnego rodzaju podzespołów samochodowych. W ostatni jednak czasie coraz częściej mamy do czynienia ze sprzęgłami i skrzyniami biegów, co jest głównie efektem rosnącej popularności tego rodzaju rozwiązań. Przedmiotowe s

krzynie

są montowane głównie w samochodach marki Volvo, Ford oraz w niektórych Mazdach. Wybierając realizację usługi u nas można liczyć na szereg istniejących korzyści.

Naprawa i regeneracja skrzyni Powershift DSG S-Tronic CVT MultiTronic

przywraca elementom pełne walory techniczne i sprawność użytkową. Oznacza to, że pomiędzy elementem opuszczającymi nasz zakład i fabrycznie nowymi nie ma żadnych różnic w zakresie parametrów pracy.
Po ukończeniu

naprawy i regeneracji skrzyni

wykonujemy test kontrolny, po zakończeniu, którego elementy otrzymują gwarancję potwierdzającą profesjonalne i zgodne z wszelkimi zasadami zrealizowanie usługi.

Skrzynie biegów Powershift DSG S-Tronic CVT MultiTronic po naprawie i regeneracji

w naszym zakładzie są powierzone doświadczonym i wykwalifikowanym pracownikom. Są to specjaliści realizujący wybrane obszary prac, dzięki czemu podzespoły opuszczające nasz zakład centralny spełniają najwyższe normy jakości.
Cena za

naprawę i regenerację skrzyni

jest znacznie atrakcyjniejsza, niż możliwość nabycia elementów fabrycznie nowych. Ponieważ rozwiązania te występują w autach relatywnie młodych, dlatego części nowe są w obecnej chwili kosztowne w zakupie.
Z

naprawą i regeneracją skrzyni

wiąże się fakt stosowania bardzo wysokiej jakości części zamiennych pochodzących od renomowanych wytwórców w branży. Stawiamy na jakość i unikamy kompromisów, gdyż komponenty tworzące skrzynię, podlegające wymianie w trakcie prac serwisowych są zawsze wysokiej klasy.
Mówiąc o

naprawie i regeneracji skrzyni biegów

trzeba pamiętać, że do realizacji poszczególnych zadań są stosowane specjalistyczne maszyny, bez których trudno o poprawne wykonanie czynności serwisowych. Bardzo dobry przykład stanowi specjalistyczna maszyna wykorzystywana do napraw i regeneracji sterowników. Bez jej zastosowania niemożliwe byłoby możliwe prawidłowe wykonanie czynności naprawczych.
Po naprawie i regeneracji skrzyni biegów Powershift DSG S-Tronic CVT MultiTronic można przypisywać przewidywany przebieg podobny do dystansu, jaki samochód uzyskał na komponentach zamontowanych fabrycznie w momencie produkcji pojazdu.
Rozważywszy wszelki korzyści wynikające z

naprawy i regeneracji skrzyń biegów

to świetne rozwiązanie na tle jakichkolwiek pozostałych możliwości usunięcia problemu.

Nasza oferta

Naprawa powershift (Ford, Volvo, Dodge)

Regeneracja i naprawa skrzyń MPS 6DCT 470 i MPS 6DCT 450

Naprawa Powershift
Naprawa S-Tronic
Naprawa MultiTronic
Naprawa CVT

Regeneracja sterownika (mechatronika) skrzyni biegów (Ford, Volvo, Dodge)

Regeneracja i naprawa sterownika (mechatronika) ZF 5HP19, ZF 6HP19, 7226, TR-60SN

Regeneracja i

naprawa CVT

oraz DQ250 i DQ200 (cała skrzynia, sprzęgło mokre, koło dwumasowe, sterowniki - mechatronika)

Jakość
Gwarancja
Atrakcyjne ceny

Informacje o sprzęgłach i skrzyniach



Będące przedmiotem naszej

regeneracji i naprawy skrzynie

są stosowane głównie przez producentów marek Volvo, Ford i Mazda oraz przez wielu wytwórców aut. Rozwiązanie takie umożliwiające bardzo płynną i niezauważalną dla kierowcy zmianę przełożeń podczas jazdy. Istnieje możliwość zmiany biegów podczas obciążenia auta, czyli w momencie, gdy ono przyspiesza. Kierowca podczas dynamicznej jazdy ma wrażenie płynnego przyspieszania samochodu i brak podobnie, jak ma to miejsce w samochodach wyposażonych w manualną skrzynię biegów chwilowego spadku obrotów w momencie wciśnięcia sprzęgła i ręcznego wybrania następnego biegu.

Skrzynie Powershift DSG S-Tronic CVT MultiTronic

to rozwiązania stosunkowo młode na rynku motoryzacyjnym i niestety mające dyskusyjny poziom trwałości. Rodzi to konieczności naprawy i regeneracji tych komponentów, co z kolei wymaga przede wszystkim bardzo dużej wiedzy, zastosowania specjalistycznych maszyn i urządzeń oraz użycia części zamiennych wysokiej klasy. Bez tych elementów nie ma absolutnie możliwości, aby jakkolwiek naprawa i regeneracja skrzyni biegów została wykonana w sposób profesjonalny. Najważniejsze elementy budowy całego zespołu to przede wszystkim skrzynia biegów w środku, której są umiejscowione koła zębate wraz ze sterownikiem oraz instalacją hydrauliczną. Drugim elementem jest sprzęgło mające postać koła dwumasowego oraz sprzęgła właściwego złożonego z dwóch sekcji odpowiedzialnych za biegi parzyste i nieparzyste. Oczywiście w klasycznych skrzyniach mamy inny jego rodzaj w postaci konwertera. To uproszczony opis budowy, które w rzeczywistości zawierają jeszcze szereg dodatkowych komponentów, jednakże dla ogólnego opisu informacje te są wystarczające.

Trudno wskazać przeciętny przebieg skrzyni, gdyż zależy to od szeregu różnych czynników i chociażby, czy kierowca wymienia olej w skrzyni biegów. Wielu nawet mechaników uważa, że olej nie podlega wymianie. Otóż w trakcie pracy i tarcia kół zębatych mikrocząsteczki metalu odrywają się od poszczególnych elementów i przenikają do krążącego w układzie oleju hydraulicznego. Wraz z upływem czasu tworzą one coraz większe cząstki, które negatywnie wpływają szczególnie na sterownik. Po pewnym okresie praca takiego sterownika będzie niestabilna i zakłócona poprzez te właśnie cząstki. Co więcej, zanieczyszczenia w oleju hydraulicznym niszczą tarcze cierne powodując utratę własności, to również skutkuje objawami nieprawidłowej pracy skrzyni. Gdy zauważymy coś niewłaściwego w funkcjonowaniu układu powinniśmy odwiedzić warsztat samochodowy celem wykonania diagnostyki. Jeżeli diagnoza wskaże, że dzięki naprawie i regeneracji usuniemy problem, zadzwoń do nas, a nasi specjaliści udzielą szeregu dalszych informacji związanych ze sposobami realizacji usług.
zamontowane sprzęgło do skrzyni powershift
kontrola stanu tarczek sprzęgła
regeneracja skrzyń i sprzęgieł powershift
naprawa i regeneracja skrzyń i sprzęgieł powershift

Symptomy wskazujące kłopoty ze sprzęgłem i skrzynią Powershift DSG S-Tronic CVT MultiTronic



Każdy element pracujący w samochodzie w sposób mechaniczny ulega naturalnemu procesowi zużycia i wyeksploatowania. Ze

sprzęgłami i skrzyniami

jest dokładnie tak samo, to zjawisko całkowicie normalne. Finalnie skutkuje to tym, że w którymś momencie naprawę i regenerację tych komponentów trzeba będzie przeprowadzić, ewentualnie będzie można wybrać opcję wymiany części na fabrycznie nowe. Zanim jednak sprzęgło i skrzynia ulegną całkowitemu procesowi zużycia dają one różnego rodzaju objawy wskazujące na to, że wkrótce konieczna będzie interwencja specjalistów.

W pierwszej kolejności kierowca może zaobserwować problemy podczas próby płynnego i dynamicznego przyspieszenia. Auto może szarpać, a nabieranie prędkości będzie nierównomierne. Kierowca odczuje to, jako utratę mocy auta w sytuacji, gdy ma miejsce zwiększone zapotrzebowanie na moment obrotowy, czyli chociażby podczas wyprzedzania. Inny charakterystyczny objaw to utrata niektórych biegów lub całkowity brak możliwości jazdy do przodu, albo do tyłu. Wyróżniające problemy ze sprzęgłem lub skrzynią to także szarpanie w momencie, gdy samochód stoi, a kierowca trzymając stopą wciśnięty hamulec ręcznie zmienia przełożenia pomiędzy pozycjami parkingu, jazdy do przodu lub do tyłu i pozycji neutralnej.

Gdy w skrzyni brak usterek, to zmiana taka powinna mieć miejsce w sposób płynny i cichy. W przeciwnym razie będziemy mogli zauważyć szarpanie i usłyszeć metaliczne stuki dochodzące z okolicy silnika. Kolejny objaw bardzo łatwo dostrzegalny przez użytkownika samochodu to oczywiście świecąca kontrolka serwisowa na desce rozdzielczej. W zależności od modelu komunikat ten może mieć postać szczegółowych informacji wskazujących na problemy ze skrzynią biegów lub jedynie zalecać wizytę w warsztacie w celu wykonania odpowiedniej diagnostyki.

Wystąpienie poszczególnych objawów, bądź dowolnej kombinacji może zwiększać ryzyko konieczności naprawy i regeneracji skrzyni. Nie jest to jednak nigdy przesądzone, przed wykonaniem odpowiedniej diagnostyki. Niektóre zauważalne symptomy mogą mieć różne źródła i przyczyna w niektórych sytuacjach bywa zupełnie inna. Dlatego właśnie dokładna diagnostyka w warsztacie stanowi konieczność. Gdy werdykt mechanika wskaże konieczność

naprawy i regeneracji

, ewentualnie sterownika, zadzwoń do nas w celu poznania dalszych szczegółów oferty.
naprawę i regenerację skrzyń i sprzęgieł kończą testy kontrolne
w trakcie napraw i regeneracji skrzynie są demontowane
zdemontowane sprzęgło na potrzeby naprawy i regeneracji
naprawa skrzyni i sprzęgła powershift

W jaki sposób skrzyniom przywracamy ich sprawność techniczną



Ponieważ w branży motoryzacyjnej działamy już od wielu lat, dlatego w zakresie czynności  związanych z naprawą i regeneracją poszczególnych komponentów, sprzęgieł i skrzyń wszystkie nasze czynności serwisowe opieramy o wypracowane przez lata procedury. Zgodnie z nimi, gdy do naszego zakładu trafi podzespół to w pierwszej kolejności dokonywana jest jego inspekcja wizualna pod kątem istnienia jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych mogących uniemożliwić dalsze działania. Oznacza to, że na

sprzęgle i skrzyni

poszukujemy ewentualnych oznak pęknięć, przetarć, czy jakichkolwiek innych śladów wskazujących na uszkodzenie mechaniczne. W dalszym etapie skrzynie są rozbierane na czynniki pierwsze  i czyszczone, a nasi specjaliści dokonują szczegółowej oceny stopnia zużycia i wyeksploatowania poszczególnych komponentów tworzących skrzynie. Kolejny etap oznacza wymianę części zużytych i takich, które są całkowicie niezdatne do dalszego użytkowania.

Warto podkreślić, iż części te pochodzą wyłącznie od renomowanych wytwórców w branży. Kolejne etapy to złożenie wszystkiego w całość oraz wykonanie testów kontrolnych mających za zadanie odpowiedź na pytanie, czy podczas

naprawy i regeneracji

kolejne działania i procesy wykonane prawidłowo. Tak przedstawiony opis prac związanych z naprawą i regeneracją skrzyni oczywiście stanowi znaczne uproszczenie. W rzeczywistości wykonujemy szereg innych działań, chociażby możemy tutaj wspomnieć o testowaniu i kalibracji sterownika. Gdy nasi specjaliści złożą i przetestują skrzynię i kontrola ta wypadnie pomyślnie, wypisujemy gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów w czasie jej trwania, a komponenty można zapakować i przekazać odbiorcy.
po naprawie i regeneracji sprzęgła powershift jest ono sprawne technicznie
Sprzęgła
skrzynie powershift po naprawie i regeneracji są dynamiczne
Naprawa S-Tronic Naprawa CVT Naprawa Multitronic
sterowniki skrzyń po naprawie i regeneracji nie ustępują sterownikom nowym
Sterowniki skrzyń

Zlecić naprawę i regenerację skrzyni, czy może nabyć część używaną



Praktycznie wszyscy kierowcy stojący przed dylematem wykonania naprawy i regeneracji sprzęgieł i skrzyń Powershift DSG S-Tronic CVT MultiTronic

rozważają, czy istnieje inne skuteczne i tańsze rozwiązanie problemu. Wiele osób w tym momencie spogląda w kierunku wyjścia polegającego na nabyciu części używanej. Rodzi to różnego rodzaju ryzyka. Przede wszystkim  takiemu

sprzęgłu i skrzyni

brakuje gwarancji. Może to z kolei oznaczać, że po nabyciu takiego komponentu wkrótce odmówi posłuszeństwa, ma wady i podobnie jak nasze części dotychczas posiadane powinien zostać naprawiony i zregenerowany.

Pamiętajmy, że z podzespołami na szrocie niektórzy postępują bez zachowania odpowiednich zasad ostrożności. Mamy tutaj na myśli przede wszystkim metodę demontażu komponentów trafiających na szrot. Często do wyjęcia z poprzedniego samochodu używane są niewłaściwe narzędzia, a same części niekiedy są przechowywane w niesprzyjających warunkach atmosferycznych. Istotnym mankamentem używanych sprzęgieł i skrzyń stanowi ich nieznany stan techniczny. Jeżeli pochodzą one z auta powypadkowego, to istnieje wysokie ryzyko istnienia w ich budowie uszkodzeń niewidocznych gołym okiem. W momencie zderzenia działają duże siły i przeciążenia, co często prowadzi do powstania różnych dodatkowych zniszczeń i uszkodzeń.

Ze

skrzyniami

wiąże się wysokie ryzyko, że nawet, jeśli pochodzą z auta na bieżąco eksploatowanego, to są już i tak w pewnym stopniu zużyte. To całkowicie normalne zjawisko dla każdego podzespołu samochodowego i oczywiście w tym przypadku również ma ono swój udział w stopniowym pogorszeniu walorów użytkowych części. Biorąc pod uwagę różne możliwości usunięcia problemów ze skrzynią widzimy, iż decydując się na naprawę i regenerację tych podzespołów można uzyskać zamierzony efekt w postaci przywrócenia ich do stanu fabrycznego, a jednocześnie kierowca wyda na ten zabieg znacznie mniej, niż gdyby trzeba było kupić elementy fabrycznie nowe.

Z powodów przedstawionych powyżej zaufanie skrzyniom kupionym na rynku wtórnym powinno być dokładnie przemyślane. Oczywiście jednak to każdy kierowca sam podejmuje decyzję o sposobie rozwiązania problemu z poszczególnymi komponentami. Warto jednak w takim przypadku brać pod uwagę konkretne argumenty i polegać przy podejmowaniu decyzji na sprawdzonych opiniach.

Dlaczego my?

Wiedza i doświadczenie

Zaplecze techniczne

Doskonali specjaliści

Nasze usługi polecamy wszystkim zainteresowanym zamieszkującym miasta:

Otwock Tomaszów-Mazowiecki Słubice Piła Łowicz Bytom Zabrze Katowice Brodnica Nysa Dzierżoniów Tczew Końskie Rybnik Koszalin Lubin Chełmno Krosno Łomża Mrągowo Stalowa-Wola Radom Żary Zielona-Góra Sieradz Biała-Podlaska Pajęczno Otmuchów Sulechów Pniewy Jędrzejów Głubczyce Myślenice Dęblin Bydgoszcz Myślibórz Siemiatycze Chojnice Świnoujście Żagań Chełm Włocławek Brzeg Konin Bartoszyce Szamotuły Legnica Ełk Gorzów-Wielkopolski Szczecin Toruń Opoczno Augustów Białogard Ostrowiec-Świętokrzyski Czarnków Rzeszów Mielec Tarnów Nowy-Targ Lębork Kluczbork Białystok Bielsk-Podlaski Sokółka Staszów Wieluń Kędzierzyn-Koźle Piotrków-Trybunalski Płock Świebodzin Kielce Trzebnica Chorzów Wałbrzych Leszno Kwidzyn Jarocin Starachowice Łódź Warszawa Grójec Sosnowiec Gdynia Bielsko-Biała Kłodzko Siedlce Jaworzno Jarosław Kołobrzeg Jasło Wadowice Ciechanów Grudziądz Gniezno Busko-Zdrój Szczytno Przemyśl Oświęcim Garwolin Słupsk Częstochowa Radomsko Skierniewice Rawa-Mazowiecka Kętrzyn Kostrzyn Skarżysko-Kamienna Suwałki Nowy-Sącz Września Ostrów-Wielkopolski Sopot Zambrów Poznań Giżycko Pińczów Sandomierz Żyrardów Malbork Kalisz Dębica Środa-Wielkopolska Ostrołęka Nowa-Sól Jelenia-Góra Wrocław Świecie Sanok Kraśnik Olsztyn Koło Lublin Ropczyce Wałcz Kraków Sochaczew Strzelce-Opolskie Żory Wejherowo Goleniów Opole Inowrocław Szczecinek Iława Stargard Wieliczka Olkusz Ostróda Łańcut Grajewo Bełchatów Przysucha Limanowa Hajnówka Puławy Elbląg Zamość Tarnobrzeg Gliwice Gryfice Police Gdańsk Chrzanów Tychy

naprawy i regeneracje sterowników skrzyń powershift
zawory sterowników skrzyń
elementy sterujące praca sprzęgła i skrzyni
po naprawie i regeneracji całość jest testowana
Pytania związane z regeneracją i naprawą

Pytanie

Odpowiedź

Jaka jest cena regeneracji? To zależy od zakresu naprawy
Czy udzielacie gwarancji na naprawę i regenerację? Tak, udzielamy ją w formie pisemnej.
Jaka jest żywotność elementów po naprawie i regeneracji? Przy dotychczasowym stylu jazdy sprzęgło i skrzynia wystarczą na tyle, na ile wystarczyły części fabrycznie nowe.
Aquaress 2010